****************************************************************************************************************************************************************************


* * Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137

* * Strony Internetowe o Których Piszemy w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży

# Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

# # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_2aARPvm.mp3



www.post77.pl












Strona Polecająca Temat: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

Opis Zewnętrzny Tematu: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77


Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355

Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu

Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


as


Napiszemy Baner Reklamowy dla Usługi - Firmy Wyświetlany w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 Tel. 881 314 355


Pomiar Podciśnienia w Silniku Spalinowym




Strona Polecająca Temat: Pomiar Podciśnienia w Silniku Spalinowym


www.post77.pl






































Opis Zewnętrzny Tematu: Pomiar Podciśnienia w Silniku Spalinowym



Lista Ogłoszeń Reklamowanych w Serwisie DiaAut & Post77 &Sen77

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje z Post77 & DiaAut & Sen77 * Banery Reklamowe Utworzone z Ogłoszeń z Serwisu Post77

Lokowanie Linków do Stron o Których Pisano na Wszystkich Podstronach Serwisu i Filmikach na YouTube


Pozycjonowanie Stron Internetowych Przez Polecanie


Internetowy Słup Ogłoszeniowy Post77


****************************************************************************************************************************************************************************




 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77







 

Post77











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista Ogłoszeń z Post77 Które Były Reklamowane

Dodawanie Ogłoszeń - Reklam w Serwisie Post77


 

 

* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

* Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji

* Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze

* DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego

* * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych


****************************************************************************************************************************************************************************


Temat Otwartej Strony

Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137

Wybrane Informacje o Otwartej Stronie


# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Tylko dla Osób Które
Ukończyły 18 Lat Darmowe Bezpłatne Ogłoszenia Bez Kategorii Reklama [] **** Post77 (FOCUS) *B17 # Darmowe Bezpłatne
Ogłoszenia Praca Poszukuję Szukam Reklama [] **** (FOCUS) Post77 *B17 # Lista Tematów Plików UNP * [] Post77 # Potwierdzenie
Modyfikacji Opisu Strony () *** # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony
() *** # #



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137

.

Blogi * * * Notatki * * * Reklama * * * Filmiki * * * Dodawanie * * * UN * * * Ranking * * * Kontrola * * * OBCY * * * AKCJA * * * MŁYN * * * RULETKA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszukiwarka Tematów * Wpisz Poszukiwany Tekst albo jego Podstawowy Fragment


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące "Temat - Obiekt" bez ich Otwierania!

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Info - Komentarz:


# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Tylko dla Osób Które
Ukończyły 18 Lat Darmowe Bezpłatne Ogłoszenia Bez Kategorii Reklama [] **** Post77 (FOCUS) *B17 # Darmowe Bezpłatne
Ogłoszenia Praca Poszukuję Szukam Reklama [] **** (FOCUS) Post77 *B17 # Lista Tematów Plików UNP * [] Post77 # Potwierdzenie
Modyfikacji Opisu Strony () *** # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony
() *** # #

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja Wybrana




END Informacja Wybrana





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137

 

 

 

* GoTo Diagnostyka Silnika * Strona Główna * * * Ikona   Elementy  albo  Wyszukiwarka Google  umożliwia szybką lokalizację tematu *

 

Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137

%%

<<< Zapłon ( IS ) \ Autor137

 

 

 

Moduł sterowania zapłonu (IGC - Ignition Control) wyznacza zadaną wartość kąta

wyprzedzenia zapłonu w dowolnych warunkach eksploatacji silnika z uwzględnieniem

zależności momentu od aktualnie zadanej wartości kąta wyprzedzenia zapłonu. Ostateczny

kąt wyprzedzenia zapłonu zostaje obliczony jako kąt podstawowy skorygowany o

poprawki wynikające ze stanu pracy i wymagań. Przy ustalaniu kąta zasadniczego zależnego

od prędkości obrotowej i stopnia zasilania silnika są uwzględniane - w razie ich zaistnienia -

przestawienie faz rozrządu, położenia kierownicy, przepływu w kolektorze dolotowym,

zmiennych parametrów kolektora dolotowego, jak również specjalne tryby zasilania silnika GDI.

Do obliczenia możliwie najwcześniejszego zapłonu (największego kąta wyprzedzenia

zapłonu) kąt zasadniczy koryguje się dla stanu nagrzewania silnika, poprawką dodawaną,

poprawką ze względu na spalanie stukowe oraz - jeśli wystąpi - poprawką recyrkulacji spalin.

Na podstawie aktualnego kąta wyprzedzenia zapłonu i niezbędnego czasu ładowania cewki

zapłonowej zostaje obliczony punkt czasowy włączenia stopnia wyjściowego zapłonu i  odpowiednie wysterowanie.

 

Bezkrytyczne wykorzystywanie i powielanie informacji umieszczonych na tej stronie jest zabronione.

 

 

***************************************************************************************************************************************************************************

 

****************************************************************************************************************************************************************************

Silniki Spalinowe * Elementy

 

..

 

 

Nawigacja i Wyszukiwanie Tematów w Serwisie www.diaaut.home.pl

.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące Temat - Obiekt bez ich Otwierania !

Wyszukiwarka Tematów * Szukaj np : budowa rozrusznika, czujnik Halla, spalanie detonacyjne (wyszukiwarka Google powiązana z witryną DiaAut).

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

****************************************************************************************************************************************************************************

Sposoby Lokalizacji Uszkodzeń Układów - Systemów Wtryskowych Silników Spalinowych

Opisy Uszkodzeń Silników Spalinowych * Naprawy Samochodów

Opisy Układów - Urządzeń * Autodata * VAG

Otwórz Katalog Filmów Powiązanych z Motoryzacją

Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące Temat - Obiekt bez ich Otwierania !

 

 

 

REKLAMA

Ciekawa reklama z Google AdSense \ Diaaut 0

 


 

****************************************************************************************************************************************************************************

Diaaut * Motronic * Opis Działania Systemu Wtrysku Benzyny \ Elektroniczne Sterowanie I Regulacja \ Autor137


****************************************************************************************************************************************************************************


* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży

# Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

# # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_2aARPvm.mp3



www.post77.pl












Strona Polecająca Temat: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

Opis Zewnętrzny Tematu: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77


Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355

Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu

Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


as


Napiszemy Baner Reklamowy dla Usługi - Firmy Wyświetlany w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 Tel. 881 314 355


Strefa Piękna w Gliwicach Salon Kosmetyczny * Medycyna Estetyczna




Strona Polecająca Temat: Strefa Piękna w Gliwicach Salon Kosmetyczny * Medycyna Estetyczna


www.post77.pl






































Opis Zewnętrzny Tematu: Strefa Piękna w Gliwicach Salon Kosmetyczny * Medycyna Estetyczna



Lista Ogłoszeń Reklamowanych w Serwisie DiaAut & Post77 &Sen77

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje z Post77 & DiaAut & Sen77 * Banery Reklamowe Utworzone z Ogłoszeń z Serwisu Post77

Lokowanie Linków do Stron o Których Pisano na Wszystkich Podstronach Serwisu i Filmikach na YouTube


Pozycjonowanie Stron Internetowych Przez Polecanie


Internetowy Słup Ogłoszeniowy Post77


****************************************************************************************************************************************************************************




 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77







 

Post77











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista Ogłoszeń z Post77 Które Były Reklamowane

Dodawanie Ogłoszeń - Reklam w Serwisie Post77


 

 

* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

* Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji

* Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze

* DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego

* * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych


.

Blogi * * * Notatki * * * Reklama * * * Filmiki * * * Dodawanie * * * UN * * * Ranking * * * Kontrola * * * OBCY * * * AKCJA * * * MŁYN * * * RULETKA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszukiwarka Tematów * Wpisz Poszukiwany Tekst albo jego Podstawowy Fragment


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące "Temat - Obiekt" bez ich Otwierania!

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Wyszukiwarka Ogłoszeń * Wpisz Poszukiwany Tekst Albo Jego Podstawowy Fragment


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Zadania elektronicznego sterownika silnika polegają na takim wysterowaniu wszystkich

urządzeń wykonawczych układu sterowania, aby uzyskać optymalne w danych

warunkach - zużycie paliwa (czyli sprawność ogólną silnika), moc, emisję spalin i komfort

jazdy. Aby to osiągnąć, trzeba wiele parametrów stanu działania, np. uzyskanych z sygnałów

czujników i nastawników wartości zadanych w algorytmach przetworzyć, według

określonego schematu procesu obliczeń. Jako wynik uzyskuje się przebiegi sygnałów

wysterowujących nastawniki urządzeń wykonawczych.

..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Poniżej przedstawiono ogólny przegląd najważniejszych bloków i ich modułów (głównych

funkcji) w układzie Motronic.

..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Moduły sterujące ( SC ) \ Autor137

 

            W tym bloku (System Control) są zestawione moduły sterujące, realizujące funkcje

            odnoszące się do całego układu Motronic.

            W module sterowania stanem (SYC) są opisane stany mikrokontrolera:

            > inicjalizacja

            > stan normalny (realizowane funkcje główne)

            > stan wymuszony (np. testowanie sprzętu)

            W module tryb bezpośredniego wtrysku benzyny (SGD - Control Gasoline Direct Injection

            Mode) są koordynowane i przełączane tryby pracy silnika GDI (MED-Motronie). Decyzja o

            trybie działania silnika jest podejmowana w wyniku koordynacji wymagań różnych funkcji z

            uwzględnieniem ich określonych priorytetów.

.

Koordynacja wartości momentu ( TD ) \ Autor137

 

            W odmianach ME- i MED- Motronic, ale także i w cześniejszych wersjach M-Motronic,

            wszystkie wymagania dotyczące wartości momentu są konsekwentnie koordynowane. Blok

            TD (Torque Demand) zestawia te wymagania, oblicza wartości parametrów decyzyjnych i

            stawia je do dyspozycji blokowi TS (Torque Structure) jako wartości wejściowe.

            Moduł przygotowania sygnału wymaganego momentu (TDS - Torque Demand Signal

            Conditioning) obejmuje w istocie określanie położeń pedału przyspieszenia. Są one określane

            dwoma niezależnymi czujnikami kąta i przeliczane na jedną unormowaną wartość kątową.

            Poprzez różne sprawdzenia układ upewnia się, czy nie wystąpił prosty błąd

            i czy unormowany kąt ustawienia pedału nie mógłby być większy niż rzeczywisty.

.

Sterowanie momentem ( TS ) \ Autor137

 

            W bloku TS (Torque Structur) są koordynowane wartości parametrów decydujących

            o momencie silnika, a więc nastawy zasilania powietrzem, zasilania paliwem oraz kąta. Moduł

            koordynacji momentu (TCD - Torque Coordination) koordynuje wszystkie wymagania

            dotyczące momentu. Różne wymagania (jak np. zamiar kierowcy, ograniczenie prędkości

            obrotowej) są priorytetowane i zależnie od trybu działania przeliczone na wartości zadane  ścieżek sterowania momentem.

.

Zasilanie powietrzem \ Autor137

 

            Moduł regulacji momentu zasilaniem powietrzem (TCA - Torque Conversion Air) oblicza z

            wielkości wejściowych zadanego momentu wartość zadaną wydatku powietrza. Ta zadana

            wartość napełnienia jest tak wyznaczana, aby wartość momentu nastawić dokładnie przy

            określonym składzie mieszanki i bazowym kącie zapłonu.

..

            Moduł przestawiania momentu spalaniem (TCC - Torque Conversion Combustion)

            z wielkości wejściowych zadanego momentu oblicza zadane wartości lambda, kąta zapłonu i stopnia wyłączenia cylindrów.

..

            Moduł modelowania chwilowego momentu obrotowego (TMO - Torque Modelling)

            z aktualnych wartości napełnienia, współczynnika lambda, kąta wyprzedzenia zapłonu, stopnia

            wyłączenia cylindrów i prędkości obrotowej oblicza teoretyczną optymalną wartość momentu

            indykowanego silnika. Z charakterystyki sprawności jest tworzona rzeczywista wartość

            oczekiwana momentu. Łańcuch "sprawności" obejmuje trzy różne ogniwa: stopień

            wyłączenia cylindrów (proporcjonalny do liczby wyłączonych cylindrów), sprawność zależną

            oraz sprawność od kąta wyprzedzenia zapłonu (wynikającą z różnicy między  kątem optymalnym a w funkcji współczynnika lambda.

 

Zasilanie powietrzem ( AS ) \ Autor137

 

            W bloku AS (Air System) zostaje nastawione niezbędne napełnienie do przestawianego

            momentu. Dotyczy to regulacji EGR, ciśnienia doładowania, zmiany geometrii

            kolektora dolotowego oraz przestawienia wału rozrządu.

 

            Położenie przepustnicy \ Autor137

 

            Geometria kolektora dolotowego \ Autor137

 

            Sterowanie rozrządem \ Autor137

 

            Ciśnienie doładowania \ Autor137

  

            Wspomaganie hamulców \ Autor137

..

Zasilanie paliwem ( FS ) \ Autor137

 

            W bloku FS (Fuel System) jest obliczany zsynchronizowany z położeniem wału korbowego punkt czasowy początku wtrysku (lub

            wtrysków przy dawkowaniu kilkufazowym) oraz czas wtrysku (dawka paliwa). Moduł

            wstępnego sterowania paliwem (FFC - Fuel System Feed Control) oblicza na podstawie

            zadanych: stopnia napełnienia, wartości lambda i współczynników dodawanych (np. kompensacja

            zmian warunków otoczenia) lub mnożonych (np. rozruch, nagrzewanie) zadawaną masę

            dawki paliwa. Kolejne korekty następują w wyniku regulacji lambda,

            przewietrzania zbiornika i adaptacji mieszanki. W układzie MED-Motronic oblicza się

            specyficzne wartości dawki przy różnych typach zasilania (np. wtrysk w suwie dolotu lub w

            suwie sprężania oraz wtryski wielokrotne ).

 

            Czas wtrysku \ Autor137

 

            Zasobnik paliwa \ Autor137

 

            Obwód wysokiego ciśnienia \ Autor137

 

            Przewietrzanie zbiornika \ Autor137

 

            Nieszczelność zbiornika \ Autor137

..

Zapłon ( IS ) \ Autor137

 

            W układzie IS (Subsystem Ignition System) są obliczane wielkości wyjściowe do sterowania  cewkami zapłonowymi.

 

            Kąt wyprzedzenia zapłonu \ Autor137

 

            Spalanie detonacyjne \ Autor137

 ..

Wylot spalin ( ES ) \ Autor137

 

            Blok ES (Exhaust System) wkracza w proces tworzenia mieszanki, nastawia współczynnik

            składu mieszanki lambda i steruje stanem napełnienia katalizatorów.

            Moduł opisu i modelowania układu wylotu spalin (EDM - Exhaust System Description and

            Modelling) modeluje fizyczne wielkości w przewodzie wylotowym, wyznacza wartości

            sygnałów i diagnozowanie czujników temperatury spalin (jeśli występują).

            Przygotowuje też parametry układu wylotowego do dyspozycji diagnoskopu

            (testera). Modelowanymi wielkościami fizycznymi są temperatura (np. w celu ochrony układu

            wylotowego), ciśnienie (zasadnicze przy wyznaczaniu reszty spalin w cylindrach) i wydatek

            masowy spalin (do regulacji lambda i diagnozowania katalizatorów).

            Ponadto jest ustalana obecność tlenu w spalinach (sondą tlenu  do sterowania katalizatorem

            zasobnikowym NOx i jego diagnozowania).

 

            Skład mieszanki lambda \ Autor137

 

            Katalizator trójfunkcyjny Autor137

 

            Katalizator zasobnikowy \ Autor137

 

            Temperatura spalin \ Autor137

 

..

Obsługa danych ( OD ) \ Autor137

 

            W bloku obsługi danych (Operating Data)

            wszystkie ważne parametry stanu działania silnika są wyznaczane oraz interpretowane i

            przygotowywane są ich wartości zastępcze.

 

            Położenie i prędkość obrotowa wału korbowego \ Autor137

 

            Czujniki temperatury \ Autor137

 

            Napiecie w instalacji elektrycznej \ Autor137

 

            Kontrola wypadania zapłonów \ Autor137

 

 ..

Wymiana danych ( CO ) \ Autor137

 

            Blok CO (Communication) jest odpowiedzialny za komunikację pomiędzy blokami i

            modułami (funkcjami głównymi) w całym układzie.

            Moduł interfejsu komunikacji użytkownika (COU - Communication User Interface ) ustala

            połączenia z urządzeniami diagnostycznymi i adaptacyjnymi. Komunikacja odbywa się za

            pomocą przewodów i złączy CAN. Do różnych zastosowań są używane różne protokoły

            wymiany danych (np. KWP 2000, McMess).

            Moduł interfejsu komunikacji pojazdu (COV - Communication Vehic1e Interface) zapewnia

            komunikowanie się z różnymi sterownikami, czujnikami i nastawnikami przez szynę danych.

 

Immobilizer

..

            Moduł dostępu do zabezpieczeń (COS Communication Security Access) buduje komunikację

            z blokadą silnika (immobilizerem) oraz - opcjonalnie - umożliwia dostęp do programowalnej  pamięci Flash-EPROM.

.. 

..

Sterowanie osprzętem ( AC ) \ Autor137

 

            Blok AC (Accessory Control) steruje osprzętem. Moduł sterowania klimatyzacją (ACA -

            Accessory Control Air Condition) reguluje nastawy sprężarki klimatyzacji i oblicza sygnał

            czujnika ciśnienia w instalacji klimatyzatora.

            Klimatyzacja jest włączana albo przez kierowcę, albo przez sterownik klimatyzacji, który

            przekazuje do układu Motronic informację o potrzebie włączenia klimatyzacji. Wkrótce

            potem klimatyzator zostaje włączony. Na biegu jałowym układ sterowania silnikiem ma

            wystarczająco dużo czasu, aby wypracować wysterowanie przyrostu momentu obrotowego na  napęd sprężarki.

            Wyłączenie klimatyzacji może nastąpić z różnych przyczyn (np. krytyczne ciśnienia w

            instalacji klimatyzatora, uszkodzenie czujnika ciśnienia, niska temperatura otoczenia).

            Temperatura silnika

            Moduł sterowania wymianą ciepła (ACT - Accessory Control Thermal Menagement) reguluje

            temperaturę silnika w zależności od jego stanu działania. Zadawana temperatura silnika

            zależy od rozwijanej mocy, prędkości jazdy, stanu działania silnika oraz temperatury

            otoczenia. Dzięki ACT silnik szybko uzyskuje właściwą temperaturę eksploatacyjną i  wystarczające chłodzenie.

            W zależności od wartości zadanej, jest obliczany objętościowy wydatek cieczy chłodzącej

            przepływającej przez chłodnicę i wysterowany na podstawie charakterystyki termostatu.

..

            Moduł sterowania maszynami elektrycznymi (ACE - Accessory Control Electrical

            Machinery) steruje rozrusznikiem i prądnicą. Zadaniem modułu ACS (Accessory Control

            Steering) jest wysterowanie pompy wspomagania układu kierowniczego.

 

..

Monitorowanie ( MO ) \ Autor137

 

            Moduł monitorowania (MOF) nadzoruje wszystkie elementy układu Motronic ustalające

            prędkość obrotową i moment obrotowy.

            Głównym zadaniem jest porównanie momentu wynikającego z żądania kierowcy,

            dopuszczalnego obliczonego, z momentem rzeczywistym wyznaczonym na podstawie

            wartości parametrów stanu działania silnika. Przy zbyt dużym momencie rzeczywistym

            zostają podjęte środki zapewniające stan pożądany.

            W module nadzorowania (MOM - Monitoring Module) są umieszczone wszystkie funkcje

            nadzorowania. Są tam także funkcje komputera pokładowego i modułu monitorowania.

            Komputer pokładowy i moduł monitorowania są składowymi elementami sterownika.

            Wzajemne sprawdzanie jest uzyskiwane dzięki ciągłej komunikacji typu pytanie odpowiedź.

            W module monitorowania mikrokontrolera (MOC - Microcontroller Monitorinng) są

            zestawione wszystkie funkcje nadzorowania, które mogą wykrywać uszkodzenia lub błędne

            działanie komputera i urządzeń peryferyjnych.

            Przykładami są tu:

            > test przetwornika NC

            > test pamięci RAM i ROM

            > kontrola realizacji programów

            > test poleceń (rozkazów)

 

Diagnostyka ( DS ) \ Autor137

 

            Diagnozowanie przeprowadza się dla poszczególnych modułów układu Motronic. Blok  Diagnostic System weryfikuje uzyskane diagnozy.

            Zadaniem modułu zarządzania diagnostyką (DSM - Diagnostic System Menager) jest:

            > przechowywanie wartości normatywnych i odstępstw od nich (błędów) z zakresu ochrony  środowiska

            > wysterowywanie kontrolki diagnostycznej MIL

            > komunikacja z diagnoskopem (testerem diagnostycznym)

            > koordynowanie przebiegu różnych funkcji diagnostycznych i potwierdzanie błędów

 

 

 

 


 

 

 


****************************************************************************************************************************************************************************


* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży

# Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


ATABAJT * Opole * Sprawdzony Dostawca Sprzetu Komputerowego i Usług

# # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_4YeMn5h.mp3



www.post77.pl












Strona Polecająca Temat: ATABAJT * Opole * Sprawdzony Dostawca Sprzetu Komputerowego i Usług

Opis Zewnętrzny Tematu: ATABAJT * Opole * Sprawdzony Dostawca Sprzetu Komputerowego i Usług


Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355

Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu

Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


as


Napiszemy Baner Reklamowy dla Usługi - Firmy Wyświetlany w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 Tel. 881 314 355


Nanoplastia, keratynowe prostowanie, regeneracja włosów BOTOX. Gdańsk, Gdynia, Sopot. Trójmiasto i okolice.




Strona Polecająca Temat: Nanoplastia, keratynowe prostowanie, regeneracja włosów BOTOX. Gdańsk, Gdynia, Sopot. Trójmiasto i okolice.


www.post77.pl






































Opis Zewnętrzny Tematu: Nanoplastia, keratynowe prostowanie, regeneracja włosów BOTOX. Gdańsk, Gdynia, Sopot. Trójmiasto i okolice.



Lista Ogłoszeń Reklamowanych w Serwisie DiaAut & Post77 &Sen77

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje z Post77 & DiaAut & Sen77 * Banery Reklamowe Utworzone z Ogłoszeń z Serwisu Post77

Lokowanie Linków do Stron o Których Pisano na Wszystkich Podstronach Serwisu i Filmikach na YouTube


Pozycjonowanie Stron Internetowych Przez Polecanie


Internetowy Słup Ogłoszeniowy Post77


****************************************************************************************************************************************************************************




 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77







 

Post77











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista Ogłoszeń z Post77 Które Były Reklamowane

Dodawanie Ogłoszeń - Reklam w Serwisie Post77


 

 

* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

* Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji

* Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze

* DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego

* * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych


.

Blogi * * * Notatki * * * Reklama * * * Filmiki * * * Dodawanie * * * UN * * * Ranking * * * Kontrola * * * OBCY * * * AKCJA * * * MŁYN * * * RULETKA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszukiwarka Tematów * Wpisz Poszukiwany Tekst albo jego Podstawowy Fragment


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące "Temat - Obiekt" bez ich Otwierania!

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Wyszukiwarka Ogłoszeń * Wpisz Poszukiwany Tekst Albo Jego Podstawowy Fragment



Dodaj Nowy Komentarz \ Formularz Bezpłatnego Ogłoszenia bez Rejestracji ze Zdjęciami

Ctrl + F : wyszukiwanie

.



Otwórz Formularz * Dodawanie Notatek Plus Obrazki

Notatki * Blogi * Diagnostyka Samochodu
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Informacje Moderowane

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


07:01:2017 * Kasowanie błędów: sprawdzamy, czy warto zainwestować w tester diagnostyczny?

Co jeszcze warto sprawdzić przedzakupem używanego samochodu? Tester diagnostyczny pozwala zdemaskować niektóre
usterki, ale nigdy nie zastąpi dokładnych oględzin auta. Przede wszystkim całkowicie ignoruje on usterki
czysto mechaniczne, np. zużyte łożyska, czy awarie: skrzyni biegów, sprzęgła, dwumasowego koła zamachowego
i wielu innych, drogich w naprawach podzespołów. Standardowy tester nie wyświetla też informacji np.
o stanie poduszek powietrznych – do tego potrzebne jest urządzenie przeznaczone do obsługi aut konkretnej
marki. Warto też mieć świadomość, że wielu nieuczciwych handlarzy to prawdziwi zawodowcy, dysponujący znacznie
bardziej zaawansowanym sprzętem oraz wiedzą. Dla nich np. skasowanie kodów usterek czy oszukanie niektórych
sensorów przy użyciu emulatorów imitujących ich prawidłowe działanie to żaden problem. Radzimy szczególnie
dokładnie oglądać auta z instalacjami LPG – gazownicy do perfekcji opanowali metody oszukiwania układów
diagnostyki pokładowej. W wielu samochodach z gazem błędy kasują się automatycznie!
Pozycja : 1 * ID Tekstu : 42 *
Reklamuj się Kopiując Temat Ogłoszenia i Adres ( Przygotuj obrazek : kopiuj grafikę z ogłoszenia )

Kasowanie błędów: sprawdzamy, czy warto zainwestować w tester diagnostyczny?
http://www.diaaut.home.pl/formularz_s6.htm
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/kasowanie-bledow-sprawdzamy-czy-warto-zainwestowac-w-tester-diagnostyczny/n638p

facebook * * twitter * * google+


Notatki * Post77



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


14:11:2016 * Pobierz Diagnostic Trouble Codes 2004 * 80 MB

Diagnostic Trouble Codes * 2004 * Nadal Aktuale Kody i Sposoby Odczytu Kodów Usterek w Silnikach Spalinowych

Pozycja : 2 * ID Tekstu : 10 *
Reklamuj się Kopiując Temat Ogłoszenia i Adres ( Przygotuj obrazek : kopiuj grafikę z ogłoszenia )

Pobierz Diagnostic Trouble Codes 2004 * 80 MB
http://www.diaaut.home.pl/formularz_s6.htm
http://www.diaaut.home.pl/DTC04.pdf

facebook * * twitter * * google+


Notatki * Post77



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


13:11:2016 * Przykłady Odczytu Kodów Usterek bez Czytnik * Kody Migowe

# Alfa Romeo * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Audi * Oczyt Kodów Usterek Układów
Wtryskowych * FC LED # Citroen * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Daewoo * Oczyt
Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Daihatsu * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC
LED # Ford * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Honda * Oczyt Kodów Usterek Układów
Wtryskowych * FC LED # Hyundai * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Isuzu * Oczyt
Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Kia * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED
# Lexus * Oczyt Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED # Mazda * Oczyt Kodów Usterek Układów
Wtryskowych * FC LED
Pozycja : 3 * ID Tekstu : 5 *
Reklamuj się Kopiując Temat Ogłoszenia i Adres ( Przygotuj obrazek : kopiuj grafikę z ogłoszenia )

Przykłady Odczytu Kodów Usterek bez Czytnik * Kody Migowe
http://www.diaaut.home.pl/formularz_s6.htm
http://www.diaaut.home.pl/r1561c4x.htm

facebook * * twitter * * google+


Notatki * Post77




@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

1 * *
2 * Co to są Kody Błędów? (EOBD) * 49
3 * Jak Odczytać Kody Błędów bez Czytnika? (EOBD) * 48
4 * Gdzie Szukać Informacji o Odczycie? (EOBD) * 47
5 * # Jak Odczytać Kody w Samochodzie? (EOBD) * 46
6 * Co to jest Czytnik Błędów - Kodów? (EOBD) * 45
7 * Opis Gniazda Diagnostycznego EOBD * 43
8 * Kasowanie błędów: sprawdzamy, czy warto zainwestować w tester diagnostyczny? * 42
9 * Czy można samodzielnie zczytać kody błędów w samochodzie i czym to zrobić? * 41
10 * Motronic * Opis Działania Systemu Wtrysku Benzyny * Elektroniczne Sterowanie i Regulacja * Autor137 * 40
11 * Systemy - Układy Wtryskowe * Aktywacja Układów i Opisy w Przykładach * 39
12 * Kontrola Systemu Wtrysku Benzyny Przez Wymianę Sterownika ( ECM ) * 38
13 * Local Interconnect Network (LIN) - Animated Tutorial * 37
14 * Magistrala CAN - Ogólne informacje * 36
15 * *
16 * CAN * Controller Area Network ( CAN ) * Local Interconnect Network ( LIN ) * 34
17 * CAN * Transmisja Danych Linia CAN * 33
18 * Nie Można Odczytać Kodów Błędów Usterek * Linia K * Uszkodzenia Lini K * OBD * Dobry Opis * 32
19 * Opel * Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 31
20 * Volkswagen * Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 30
21 * Skoda * Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 29
22 * Seat * Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 28
23 * Peugeot * Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 27
24 * Ford * Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 25
25 * Daewoo * Odczyt Kodów Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 24
26 * Citroen * Odczyt Kodów Błędów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 23
27 * Audi * Odczyt Kodów Błędów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 22
28 * Alfa Romeo * Odczyt Kodów Błędów Usterek Układów Wtryskowych * FC LED * 21
29 * Systemy Wtrysku Benzyny Nie Realizuje Jednej Albo Wielu Funkcji * Przyczyny * 20
30 * Podstawowe Funkcje Realizowane Przez Systemy Wtrysku Benzyny w Silnikach Spalinowych * 19
31 * Kontrola Układów Wtryskowych Silników Spalinowych * Odczyt Kodów Usterek * Check Engine * OBD * EOBD * 17
32 * Usterki trudno wykrywalne * 16
33 * Gdzie znaleźć gniazdo OBD w Renault Clio II, Thalia, Symbol (on-board diagnostics) OBD2 * 15
34 * ELM 327 Bluetooth + Samsung Galaxy S III - Android 4.1.1 / Torque / ODB-II Check Engine - instalacja * 14
35 * Kody Błędów Opel układ Multec oraz Motronic * 13
36 * Założenia OBD * System Kontroli Pracy Silnika Spalinowego * 12
37 * Do większości samochodów można podłączyć tani tester, aby odczytać i skasować błędy silnika. * 11
38 * Pobierz Diagnostic Trouble Codes 2004 * 80 MB * 10
39 * Czujniki jednostki sterującej w samochodach Skoda * 9
40 * Problemy przy pracy z osprzętem elektronicznym * 8
41 * Jak w czasie jazdy i postoju diagnozować systemy sterowania samochodem(diagnostyka OBD) * 7
42 * Filmik * Diagnostic trouble codes on the new Autodata * 6
43 * Przykłady Odczytu Kodów Usterek bez Czytnik * Kody Migowe * 5

Lista Blogów w Serwisie


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


24:08:2018 * Co to są Kody Błędów? (EOBD)

Tematy Opisane na Stronie: # Wstępne Ustawienie Przepustnicy Albo Przekroju Kanału Obejściowego w Silniku
Spalinowym (EOBD) # Recyrkulacja Spalin w Silniku Spalinowym \ Jak Działa Zawór Recyrkulacji Spalin
ERG? (EOBD) # Misfire Monitoring \ Kontrola Procesu Spalania Mieszanki w Silniku Spalinowym \ Jak Kontrolować
Wypadanie Zapłon (EOBD)
Pozycja : 2 * ID Tekstu : 49 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


24:08:2018 * Jak Odczytać Kody Błędów bez Czytnika? (EOBD)

Tematy Opisane na Stronie: # Opel Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych (EOBD) # Kontrola
Układów Wtryskowych Silników Spalinowych \ Odczyt Kodów Usterek \ Check Engine (EOBD) # Usterki trudno
wykrywalne (EOBD)
Pozycja : 3 * ID Tekstu : 48 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


24:08:2018 * Gdzie Szukać Informacji o Odczycie? (EOBD)

Tematy Opisane na Stronie: # Magistrala CAN - Ogólne informacje (EOBD) # Nie Można Odczytać Kodów Błędów
Usterek \ Linia K \ Uszkodzenia Lini K (EOBD) # Opel Odczyt Błędów Kodów Usterek Układów Wtryskowych
(EOBD) # Kontrola Układów Wtryskowych Silników Spalinowych \ Odczyt Kodów Usterek \ Check Engine (EOBD)
# Usterki trudno wykrywalne (EOBD)
Pozycja : 4 * ID Tekstu : 47 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


24:08:2018 * # Jak Odczytać Kody w Samochodzie? (EOBD)

Tematy Opisane na Stronie: # Jak Odczytać Kody Uszkodzeń Silnika Spalinowego? (EOBD) # Kontrolka Silnika
Spalinowego (EOBD) # Odczyt Kodów Uszkodzeń Silnika Spalinowego (EOBD) # Gniazdo Diagnostyczne Silnika
Spalinowego (EOBD)
Pozycja : 5 * ID Tekstu : 46 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


24:08:2018 * Co to jest Czytnik Błędów - Kodów? (EOBD)

Tematy Opisane na Stronie: # Usterki trudno wykrywalne (EOBD) # Kody Błędów Opel układ Multec oraz
Motronic (EOBD) # Przykłady Odczytu Kodów Usterek bez Czytnik \ Kody Migowe (EOBD)
Pozycja : 6 * ID Tekstu : 45 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


06:12:2017 * Opis Gniazda Diagnostycznego EOBD


Pozycja : 7 * ID Tekstu : 43 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


07:01:2017 * Kasowanie błędów: sprawdzamy, czy warto zainwestować w tester diagnostyczny?

Co jeszcze warto sprawdzić przedzakupem używanego samochodu? Tester diagnostyczny pozwala zdemaskować niektóre
usterki, ale nigdy nie zastąpi dokładnych oględzin auta. Przede wszystkim całkowicie ignoruje on usterki
czysto mechaniczne, np. zużyte łożyska, czy awarie: skrzyni biegów, sprzęgła, dwumasowego koła zamachowego
i wielu innych, drogich w naprawach podzespołów. Standardowy tester nie wyświetla też informacji np.
o stanie poduszek powietrznych – do tego potrzebne jest urządzenie przeznaczone do obsługi aut konkretnej
marki. Warto też mieć świadomość, że wielu nieuczciwych handlarzy to prawdziwi zawodowcy, dysponujący znacznie
bardziej zaawansowanym sprzętem oraz wiedzą. Dla nich np. skasowanie kodów usterek czy oszukanie niektórych
sensorów przy użyciu emulatorów imitujących ich prawidłowe działanie to żaden problem. Radzimy szczególnie
dokładnie oglądać auta z instalacjami LPG – gazownicy do perfekcji opanowali metody oszukiwania układów
diagnostyki pokładowej. W wielu samochodach z gazem błędy kasują się automatycznie!
Pozycja : 8 * ID Tekstu : 42 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


07:01:2017 * Czy można samodzielnie zczytać kody błędów w samochodzie i czym to zrobić?

Największy jednak problem związany z odczytywaniem kodów błędów jest taki, że amatorskie diagnoskopy (i
aplikacje na komórki) z bardzo wieloma samochodami w ogóle się nie łączą, albo obsługują tylko wybrane ich
funkcje. Jeśli chodzi o bardziej zaawansowane ustawienia czy możliwości odczytów parametrów różnych podzespołów,
to niestety, w bardzo, bardzo wielu wypadkach standardowy, nawet wysokiej jakości czytnik kodów błędów na
nic nam się nie przyda. Producenci aut umożliwiają bowiem mechanikom obsługę elektroniczną wszystkich sterowanych
elektronicznie podzespołów samochodu, jednak co do zasady podzespoły należące do wyposażenia „komfortowego”
pozwalają się obsługiwać albo niebotyczne drogim diagnoskopom firmowym, albo sprzętowi dostarczanemu warsztatom
przez renomowane firmy, którym jednak trzeba słono płacić za regularną aktualizację oprogramowania. Mało
tego: wiele aut obsługiwanych jest w ten sposób, że komputer w warsztacie służy tylko do zczytania zawartości
sterownika samochodu i wysłania ściągniętych danych do interpretacji w „centrali” albo wgrania w sterownik
auta plików nadesłanych w celu jego naprawy. W tej sytuacji samodzielna obsługa auta nie jest możliwa.

Pozycja : 9 * ID Tekstu : 41 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


26:11:2016 * Motronic * Opis Działania Systemu Wtrysku Benzyny * Elektroniczne Sterowanie i Regulacja * Autor137

Zadania elektronicznego sterownika silnika polegają na takim wysterowaniu wszystkich urządzeń wykonawczych
układu sterowania, aby uzyskać optymalne w danych warunkach - zużycie paliwa (czyli sprawność ogólną silnika),
moc, emisję spalin i komfort jazdy. Aby to osiągnąć, trzeba wiele parametrów stanu działania, np. uzyskanych
z sygnałów czujników i nastawników wartości zadanych w algorytmach przetworzyć, według określonego schematu
procesu obliczeń. Jako wynik uzyskuje się przebiegi sygnałów wysterowujących nastawniki urządzeń wykona
awczych.
Pozycja : 10 * ID Tekstu : 40 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


26:11:2016 * Systemy - Układy Wtryskowe * Aktywacja Układów i Opisy w Przykładach


Pozycja : 11 * ID Tekstu : 39 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


26:11:2016 *